Eveline Color Edition 911 i 917

21:09

Dziś pokażę Wam dwa lakiery, które od razu wzbudziły miłość. Czerwień opatrzona numerem 911 moją, zaś koralowe 917 mojej mamy. Zestawiłam je ze sobą w banalnie prostym, porównawczym mani.


Oba lakiery pochodzą z nowej kolekcji Eveline. Kiedy tylko trafiły w moje ręce, od razu zaświeciły mi się oczy. Swoją premierę jako pierwsza miała czerwień, na rodzinnej imprezie. Takiej klasyki mi brakowało, więc po prosu musiałam po nią sięgnąć!



Buteleczka z numerem 911 kryje piękną, klasyczną krwistą czerwień. To zdecydowanie ten odcień, który nada się zarówno na ważne wyjścia, jak i wieczorną randkę. Moim zdaniem - na maksa kobiecy.
917 zaś to soczysty koral. Takie kolory chyba najciężej sfotografować. U mnie najbardziej wybiły się różowe tony. W słabszym świetle przeważa pomarańcz. Kiedy porównuję go z Cute as a Button jest odrobinę bardziej pomarańczowy, ale za to mniej neonowy. Oba bardzo przypadły mi do gustu, ale wiem, że częściej będę sięgać po czerwień.




Pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach w obu przypadkach. Konsystencja jest bardzo przyjemnie wyważona - lakiery nie są gęste, ale też się nie leją. Plus ode mnie za szeroki pędzelek, jestem ich zwolenniczką i dużo wygodniej mi się takimi maluje. Kolor na paznokciach utrzymuje się cztery dni, potem pojawiły się małe odpryski. Podsumowując - niezła jakość za niewygórowaną cenę, jestem na tak.



Lubicie takie odcienie? Który z tych dwóch podoba Wam się bardziej? Dajcie znać! :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale Ty masz ładne pazurki! I te kolory śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są naprawdę super. :) A paznokcie - no nie będę ukrywać, bardzo je lubię. :)

      Usuń
  2. Oba kolorki w moim guście. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory :) 917 jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień, czern i srebro to jest to co kocham na pazurkach :) wiec 911 oczywiście mnie urzekło totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zestaw! Dodałabym tylko jeszcze miętę. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl