Chevron

21:28

Od jakiegoś czasu moją kolekcję zasilają płytki z wzorami, na których szczególnie mi zależało. Jedną z nich pokażę dzisiaj - drobny zygzak.


Całą płytkę pokazywałam Wam tu, jest w dość romantycznym klimacie. Te bardziej miłosne wzory na pewno wykorzystam przy jakiejś odpowiedniej okazji, ale teraz najbardziej uśmiechał się do mnie zygzak.



Nie miałam żadnych problemów z odbiciem, ba! nawet udało mi się odbić wzór prosto! Postawiłam na dwa kontrastowe kolory, co by było efektownie, ale bez przekombinowania. Jak patrzę teraz na te zdjęcia ciśnie mi się na usta uśmiech. Kiedy przechodziłam ostatnie apogeum choroby i poszłam do apteki po wyrecytowaniu listy leków, niemalże osmarkaniu lady i podaniu karty płatniczej usłyszałam od farmaceuty Ale ma pani niesamowite paznokcie! No nie powiem, zaskoczył mnie i wyszłam lekko oszołomiona. :>



Jeśli macie ochotę na tę płyteczkę, znajdziecie ją tu.



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo ładnie wygladają te stemplowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nigdy takie wzorki nie chcą się równo odbić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba wreszcie nauczyłam, ale zanim przyłożę stempel do paznokcia chwilę to trwa. :D

      Usuń
  3. Ohhh ja też ćwiczę równe odbijanie, jest coraz lepiej xD uwielbiam chevron, a Tobie wyszedł tak ładnie!
    Zdrówka =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię chevron na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie jest :)) prosty wzorek ale na pewno nie nudny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl