Paczuszka od Lady Queen

19:48

Parę dni temu odebrałam swoja drugą przesyłkę od Lady Queen. Ciekawi, co zawierała? :)


Dwa drobiazgi plus pierścionek. Przesłodki pierścionek!


Płytka z drobnymi wzorkami - zwierzątka i słodkości. Najbardziej oczywiście skusiły mnie babeczki, ale na donuta też mam już pomysł.


Postanowiłam bardziej przyłożyć się do odręcznych wzorków. Pędzelki mają dość krótkie włosie - przy długim poległam. Wydają się w porządku, zobaczymy, jak się będą spisywać.


I moje lisie uszka. :>

Produkty znajdziecie tu:
płytka
pędzelki
pierścionek
Jeśli skusicie się na zakupy, nie zapomnijcie o kodzie rabatowym!


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Aż żałuję, że nie mam w perspektywie żadnych "dzieciowych" imprez. :D

      Usuń
  2. Fajna płytka ;) czekam właśnie na swoją drugą przesyłkę od Lady Queen ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, jak będą Ci się sprawdzały te produkty, a ja nie mogę się doczekać swojej paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, ja ostatnio mam straszną 'fazę' na punkcie pędzelków czy to do paznokci, czy do makijażu, więc Twoje do zdobień mi się ogromnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki <3 a płytka jest słodka, dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl