Eveline 6w1 Care & Colour

21:36

Swego czasu bardzo dużo mówiło się o odżywce Eveline 8w1. Opinie były całkowicie skrajne. Ja sama byłam we froncie zwolenniczek. 8w1 używałam dość długo i nie wyrządziła moim paznokciom szkody. Kiedy naczytałam się tych negatywnych opinii przerzuciłam się na diamentową Golden Rose (pisałam o niej tu) - wiadomo, przezorny zawsze ubezpieczony. Całkiem niedawno odstawiłam GR, by sprawdzić nowość Eveline - odżywkę nadającą kolor.


Nie potrafię tak naprawdę stwierdzić, czy poprawiła stan moich paznokci - GR zdziałała cuda i są zdrowe i mocne. 6w1 nie pogorszyła ich stanu, mogę więc uznać, że ładnie podtrzymuje efekt i nie osłabia płytki.




Jeśli natomiast chodzi o kwestię nadania koloru - tu jest super. Po pomalowaniu mamy bardzo naturalny efekt wyrównujący subtelnie koloryt płytki paznokcia. Myślę, że wiele osób z naszego otoczenia nie zauważyłoby, że paznokcie są czymś pokryte. Nie mam dla Was zdjęcia, bo w moim przypadku był to bardzo delikatny, wręcz niewidoczny efekt, paznokcie wyglądały jakby były bez niczego,
Odnotowałam tylko jeden minus - nie trzyma się na niej lakier, co zdyskwalifikuje ją u wielu lakieromaniaczek. Jeśli jednak zdarzają Wam się dni, że nie ma czasu czy weny na szybkie malowanie, ta odżywka będzie bardzo fajną alternatywą.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Widziałam ją, ale się nie skusiłam , w sumie dobrze , bo jeśli lakier się na niej nie trzyma to nici z takiej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam odżywki z Eveline przyśpieszającą wzrost paznokcia i jestem z niej naprawdę zadowolona. Z chęcią wypróbuję i tą :)

    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie jeśli nie trzyma lakieru wielu osobom się nie spodoba. Ale w odżywce chodzić powinno o to żeby poprawiła stan paznokci :) a skoro dobrze się spisuje to wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - fajnie, jeśli działa dobroczynnie na stan paznokci i jednocześnie podtrzymuje trwałość lakieru. Ale mimo wszystko będę jej używać, kiedy zdarzy mi się chodzić z bez kolorku. :)

      Usuń
  4. dla mnie odpada - odżywka musi być dobrą bazą pod lakier, inaczej jest skreślona :D obecnie zrezygnowałam z odżywek, używam tylko base coatów, a paznokcie odżywiam oliwkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że kiedy tylko odstawiam odżywkę paznokcie niemal rozpadają mi się w oczach. :(

      Usuń
  5. Więc chyba się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wierna eveline 8 w1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją, ale jakoś nie zaobserwowałam tego, że lakier się na niej nie trzyma (możliwe, że nie zwróciłam na to uwagi) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl