Eveline miniMAX 059

18:17

Rzadko sięgam po neony. Mam wtedy wrażenie, że palce mi aż świecą. ;) Wolę trochę bardziej spokojne kolory. Niemniej jednak, czasem jakaś żarówa się przewinie i dziś pokażę Wam jedną z nich.





Jak widać, moje trupie rączki są w takich kolorach jeszcze bardziej trupie. ;) Sam odcień jest bardzo fajny. Ja jednak nie czuję się w nim solo, dużo lepiej się sprawdzi jako dodatek. Jakościowo nie mam lakierowi prawie nic do zarzucenia, jak wszystkim z tej serii. Prawie, bo wyjątkowo szybko wytarły mi się końcówki. Poza tym wszystko było w jak najlepszym porządku.




Fanki neonów, ręka do góry! Ciekawa jestem, ile Was jest. :)

You Might Also Like

8 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl