Alice in Wonderland

17:42

Dziś zdobienie, którego podstawą jest klasyka - czerń, biel i odrobina srebra. A to po to, by podbić efekt głównego bohatera, czyli naklejek wodnych z motywami Alicji w Krainie Czarów od EDbeauty.


Postawiłam na Alicję z motywami geometrycznymi i przy tym tle był to bardzo dobry wybór. Naklejki wpasowały się bardzo ładnie. Eksperymentalnie nałożyłam jedną z nich na na srebrny piasek, wtopiła się bez problemu i wyglądała naprawdę dobrze.




Samą historię z tego co pamiętam lubiłam w dzieciństwie. Teraz pamiętam tylko główne motywy, ale resztę jak przez mgłę... Będzie trzeba odświeżyć w jeden z tych długich, jesiennych wieczorów. :)




You Might Also Like

15 komentarze

  1. Pięknie to wygląda :-) sama chetnie przypomnę sobie tę historię. A jeszcze co do manicure, to zdradź proszę ile takie naklejki wytrzymują na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, ile lakier. :) To właśnie zaleta naklejek wodnych, są cieniutkie i w ogóle się nie odznaczają.

      Usuń
  2. Gratuluję rewelacyjnego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło. ps. super zmiana nazwy bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Ja za dziecka wolałam zakochanego kundla i dalmatynczyki a nie księżniczki czy inne babskie historie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, kochałam Zakochanego Kundla niesamowicie!

      Usuń
  5. Cieszę się, że Ci się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :) Bardzo mi się podoba :) I design bloga również super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Design to na razie surowa wersja, wciąż nad nim pracuję. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl